14 maart 2019,
 Off

Iedereen krijgt wel eens te maken met stress, mantelzorgers in het bijzonder. Soms is dit gezonde spanning, bijvoorbeeld als we iets moeten presteren tijdens je werk, een trein moeten halen of een sportwedstrijd willen winnen. Bij ongezonde spanning is er sprake van overbelasting door langdurige mentale of fysieke belasting. We voelen ons moe en lusteloos en we zijn verre van fit.

Gezonde voeding kan onze stress verminderen. Door bepaalde voedingsstoffen weg te laten of juist te eten heb je meer invloed op hoe je je voelt.

              Wie grijpt er nou niet na een slapeloze nacht naar koffie, energydrink of cola?
              Wat voor effecten hebben bepaalde voedingsstoffen op ons lichaam?
              Wat kan je het beste eten?

Diëtist Sharida van diëtistenpraktijk 2gether in Balance zal hier verder op ingaan. Daarnaast geeft Sharida nog een aantal praktische tips. Zoals welke gezonde maaltijden zet je op tafel als je weinig tijd hebt of een laag budget hebt.

Waar & Wanneer?

Dinsdag 19 maart 2018, 10.00 – 12.00 uur Bij dienstencentrum Gondelkade, Gondelkade 33 (in de grote zaal achter Eetcafé de Leyens)

Kosten

Geen

Aanmelden

Stuur een mail met je naam en je postcode naar registratie@zosamen.nl